Bra start på dagen!

Publicerat: augusti 21, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Jag har hamnat helt fel i både träning och maten. När det gäller maten så ”får” jag äta 1270 kcal/dagen och det håller jag men jag spar kcal till kvällen så jag ska kuna äta nått gott när vi ser film. Helt fel!

När det gäller träningen så har jag tappat helt suget. Det är inte så där roligt mera. Jag längtar inte. Det är mest bara blä och jobbigt.

Imorse tog jag en runda i skogen och joggade 3 min. Sjukt nöjd. Det var roligt igen. Jag blev inte helt färdig. Ska försöka öka lite varje dag. Ett mål jag har är att orka jogga hela den rundan.

Jag köpte även en liten almanacka i går på ica. kanske gammal modigt men jag vill skriva ner min träning, vikt mm med papper och penna. L förstår mig inte alls. Jag har ju min Iphone.

Hoppas jag hittar tillbaka nu.

(Nu är min rast snart slut. Mitt uppe i att städa lägenheten. Ensam hemma och det känns lyxigt utan ungar som ska ”hjälpa”)

kommentarer
  1. Fröken M skriver:

    Jag förstår dig ! jag uppdaterar träning och vikt – både i HTC´n och i min kalender ! med telefonen kan man inte fuska och i kalendern har jag daglig koll varesig jag vill eller inte 😉

  2. Sofia skriver:

    Helgen har varit kass här!! Hjälpte ju inte med vin-kväll igår och kalas med smörgåstårta idag 😉 inget sprunget heller eftersom mannen är ute på äventyr! Hoppas på ett litet minus imorgon iallafall, även om det bara skulle bli -0,1! Skönt att det alltid kommer en ny vecka då man kan bättra sig!! 🙂

  3. Jannica skriver:

    Skit bra med 3 min ju!!! Jag orkar…. 3 METER haha :P:P

  4. Tycker att du är superduktig! Kanske jag ska ta en PW imorgon med …. är ju barnfri i hela 5 timmar 😉
    Kram

  5. annacondas skriver:

    Ja men då kanske inte klor är det bästa. Va tråkigt! 😦

  6. emelieisabell skriver:

    Heja,kämpa på. Själv tappade jag suget i löpspåret och har ju ändrat upplägg helt ;-). Hoppas lusten kommer tillbaks snabbt. Kram!!

  7. Jag förstår dig helt och hållet, var själv på väg att köpa en liten almanacka att skriva upp i.. Men blev snål innan jag hann till kassan, haha.

    Duktig du är som orkade med 3 minuter, det är 3 gånger så mycket mot vad jag skulle orka haha.

Kommentera

