Resultatet efter 2 blekningar.

Publicerat: augusti 23, 2011 i Morgon Bön

Bilderna är dock lite missvisande (Borde nog tagit med systemkameran). Före bilden var mer grå och lite grönt 🙂 Mitt hår nu är inte så gult men lite för mycket guld så  jag ska slänga i min färgbomb senare.

Grymt nöjd med håret. Mer nöjd nu än innan min toning. Håret har mer en jämn färg.

Så vad har jag lärt mig av detta? Jag börjar förstå hur jag ska bleka mitt hår och att jag inte trivs i mörkt hår. En påminnelse till mig själv. Blir ofta sugen på mörkare när det är vinter 🙂

Skönt att det är fixat. Nu ska mitt hår och hårbotten få vila och få en massa nyttigheter 🙂

God morgon på er föresten!

 

kommentarer
  1. edvinsmamma skriver:

    Skönt att du fick till det! Själv funderar jag på att färga mitt hår mörkt …. länge sedan jag gjorde något nu 🙂
    Kram

  2. Fröken M skriver:

    jag tycker det ser super snyggt ut 🙂 ha en toppen dag !

  3. Jannica skriver:

    Silverschampo är toppen 🙂 Använde jag när mitt var gult, tog bort det efter några duschar bara. Du ser ut och ha väldigt bra hår, lättfärgat 🙂

  4. annacondas skriver:

    Blev ju riktigt bra till slut! 🙂 Skönt för dig så du slapp krångla ett längre tag med att få rätt nyans!

  5. malin skriver:

    Det ser fint ut, vilken skillnad på två blekningar. Jag vågar inte göra det själv faktiskt =/

Kommentera

