Sovmorgon..

Publicerat: augusti 25, 2011 i Morgon Bön

20110825-062727.jpg
Finns inge bättre start på dagen än med en varm kopp kaffe!

God morgon!
Idag fick jag sova till 05.20 å de känns som rena rama lyxen efter att ha stigit upp vid 04 i flera dagar.

Jag la mig påtok för sent i går så jag är rätt grötig i skallen 🙂

Dagens planer är att fundera ut en present till Theodor. Lillkilllen blir 3år och på söndag är det kalas.

Vad ger man en 3åring som har för mycket leksaker och kläder? T Gillar inte att sitta och pyssla. Ge mig lite tips!!

kommentarer
  1. moster the one and only skriver:

    hur vore så vanligt som ,ritblock elr bok med bilder att färglägga samt färg-pennor …

  2. annacondas skriver:

    Godmorgon!

    Alltid svårt med presenter till dom som redan har ”allt”. Så jag kan tyvärr inte tipsa om nåt! haha!

  3. Shit, det där med presenter är aldrig enkelt. Men en slant brukar alltid gillas plus ett litet paket. Sånt uppskattar jag till mina barn som också redan har allt 🙂

    svar: Tycker att bloglovin brukar strula ibland … inte alltid dom visar alla inlägg?! Hur som var det igår jag skrev det 🙂

  4. annacondas skriver:

    Okej..Va följer ni för serier då? 🙂

  5. Jannica skriver:

    Åk iväg med honom 🙂 zoo, karuseller eller något kanske D:

  6. annacondas skriver:

    Undrar varför när man liksom skrivet att man bytt samt länkat till nya adressen!?? Ett 50 tal prenumererar fortfarande på gamla bloggen!

  7. annacondas skriver:

    Konstigt..Tråkigt flr dom att följa en inaktiv blogg.Haha!

  8. annacondas skriver:

    Jag föler gärna inredningsprogram, BB/Förlossningsprogram, musikprogram och lite så, blandad kompott med andra ord! 🙂

    Ja jag hoppas att den ska smaka och vara värt ”allt jobb” haha! Men OJ vilken kaloribomb!!!!!
    Får träna varje dag nästa vecka sen tror jag! haha!

Kommentera

