Vikten 26/8-2011

Publicerat: augusti 26, 2011 i Eviga kampen om Kilona


Denna vecka blev det -0.7kg. Hade hoppats på ett lite större minus när det var + förra veckan men jag närmar mig mitt mål och det blir svårare att gå ner. Tänk att jag har snart hållt på 1år!

Som det ser ut just nu så har jag gått ner 32.5kg. Jag hoppas att jag ska klara av 35kg till 10 september men det känns tveksamt.

Motionsbiten denna vecka: Fredag: prommis 24 min (3 min joggning), Tisdag: prommis 1h, Onsdag: Prommis 52 min (joggning 6,40 min)

kommentarer
  1. Fröken M skriver:

    sjukt bra jobbat !! Nu är det inte mycke kvar tills du är i MÅÅÅÅÅÅL 😉

  2. annacondas skriver:

    Ja, lite träning borde också klämmas in men vete tusan om jag har ro till det idag!

    Å ja, nog tror jag det är många som tjuvläser utan att ge sig till känna allt.

    Hur ser er dag ut!

    P.s Jag tror på dig och att du tar dig i mål! 🙂 Men känn ingen press nu för jag sa så..haha!

  3. Sofia skriver:

    Tänk vad duktig du är och har varit under ett år och har tappat så mycket 🙂 jag är helt inne i nån slags destruktiv period 😦

  4. Jannica skriver:

    Kämpa på, detta klarar du galant 🙂

  5. BRA kämpat!! Ska tänka på dig när jag ska börja ta tag i kost och motion ……. men först ska jag medverka i morgondagens barnkalas 😉

  6. emelieisabell skriver:

    Jättebra jobbat, du har ju gått ner massor!! Kram

  7. lsabella skriver:

    Kan du inte lägga in en före och efterbild på hela dig, skulle vara roligt och inte minst inspirerande att se resultatet då jag inte har sett dig i verkligheten. 🙂

Kommentera

