Ändring av dagens planering..

Publicerat: augusti 29, 2011 i Våran Dag.

20110829-144600.jpg
Jag borde massor men jag kommer inte upp…

Flisan är hemma idag. Fröken var så himla trött i morse och när jag frågade henne om dagis svarade hon: mmm. Normalt brukar hon hoppa upp och ner och skrika Jaaaa! Minsta lilla motgång så blev det världens raseriutbrott!

Vi har myst, sovit (jag har vilat lite) och lekt. Lägenheten är lite rörig men det får den vara. Nej nu kaffe så jag orkar med sista timmarna.

(Hm.com får vänta till kvällen..)

kommentarer
  1. Vilken mysdag ni haft! Idag bestämde jag mig för att grabbarna ska vara lediga heeeela älgjaktsveckan. Blir bra det 🙂

  2. Jannica skriver:

    Morgontrött, va gulligt 😀
    Sv; håret ser ut som faaaaaan men får avvakta till imorgon eller onsdag o färga. Blekning är sista utvägen för då tappar jag det. Ska se om jag hittar ngn bra blond. Min frisör sa jag antagligen fått en kall ton mot mott varma eller tvärt om, hur de nu va -:p

  3. Jannica skriver:

    sv; järnbrist? jag vet faktiskt inte. Aldrig varit med om detta, inte en enda gång under hela året jag hållt på med viktminskning. Aldrig svimmat heller. När vi var på marknad i lördags så darrade benen på mig när jag gick, när jag kom hem var jag blek och svettades. Gick över efter att ha suttit ute och frysit lite men yrsel är kvar. Idag har det gått bra. Hoppas inte det händer under träningen ikväll :S
    Du, när du kommenterar ett inlägg o jag ska trycka på din länk direkt till din blogg så går det inte, måste gå genom bloglovin. Står sidan inte kan hittas.

  4. malin skriver:

    Jag ska röntga bäckenet pga förlossningen. Jag öppnade mig 8 cm och stod still mellan 9-17 då det blev akut snitt och läkaren sa att Alma var för stor så jag hade aldrig klarat en vaginal förlossning. Så de vill kolla hur det ser ut i fall jag väljer att skaffa fler barn.

Kommentera

