PW/Joggning i ottan..

Publicerat: augusti 29, 2011 i Eviga kampen om Kilona, Morgon Bön

God morgon!
Här har Tokmamman hunnit vara vaken sedan 04. Lilleman vaknade men somnade om efter ny blöja så jag klev upp och drack lite kaffe. Innan 05 var jag ute. Härligt att få bort träningen på morgonen!

Dagens göra blir att tvätta, handla, plocka här hemma mm. Jag ska även försöka kika in på hm.com. Upptäckte i går att jag inte har några kläder! Allt är stort.

Hoppas ni får en toppen start på veckan!!

kommentarer
  1. malin skriver:

    Oj det var inte illa att vara ute kl 05.00, skönt och lugnt kan jag tänka mig.

    Jag har en Crescent Classic, ska ringa dit i dag och se vad de säger.

  2. annacondas skriver:

    Vilken trevligt upptäckt – att allt är för stort! 🙂

    Joda, egentiden var skön allt! 🙂 Kakan var god, men oj vilken kaloribomb!!!

  3. Jannica skriver:

    Vad roligt kläderna är stora men tråkigt man har lite kläder o använda 😛

  4. Maria (mamma till August & Alice) skriver:

    Stor cred till dig som beger dig ut i ottan för träning 🙂 Önskar att jag var likadan. Härlig upptäckt att kläderna är för stora oxå.

  5. Åh vad härligt att shoppa lite nya kläder när dom gamla blivit för stora 🙂 Vad duktig du är med allt!

  6. Åh så kkul att få shoppa mindre kläder. Sånt taggar en ännu mer att träna 🙂
    Jag hade tänkt att börja mitt ”nyttigare” liv idag … men näää … blir en annan dag/vecka istället 😉

Kommentera

