Var försvann min energi??

Publicerat: augusti 30, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Jag är helt färdig! Orkar ingenting. Vars försvann min ork? Jag förstod inte varför L väckte mig i morse. Jag var säker på att de var helg och min sovmorgon. Tänkte många elaka tankar när L sa att jag måste stiga upp för han ska ut med vovvarna.

Trött, huvudvärk mm. Känns inte som att jag skulle bli sjuk.

20110830-191438.jpg
Tyvärr en vanlig syn här hemma..

Hoppas jag hittar energin igen! Inte alls roligt.

kommentarer
  1. Inte roligt när man blandar ihop dagar och får för sig att det är en dag men i själva verket är det en annan.. 😦 Hoppas du känner dig piggare snart!

    Sv: Haha, man skulle nästan kunna tro det.. Men det var jag som sa åt henne att virka en spermie, och det gjorde hon klart på nolltid haha.

  2. Terese skriver:

    Marabou digestive är en av dom bästa faktiskt! Men de är nog den som tar kål på all ork..
    Själv har jag joggat lite idag 😀

  3. Sofia skriver:

    Var ute och sprang en sväng nu! Ska försöka hitta rutinen igen, kämpa och kämpa för att få tillbaka motivationen!!

Kommentera

