Träningsmusik och sockerförbud.

Publicerat: september 1, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Jag har hamnat så fel med mitt socker. Det har gått så pass långt att jag måste äta sockar varje dag. Vissa dagar skippar jag lunch och tar choklad istället och jag mår så sjukt dåligt. Huvudvärk, ont i kroppen mm. Nu blir det stopp. En grinig Tokmamma i några dagar helt enkelt!

Nu till träningsmusiken. Jag behöver tips på bra musik. Vad får er att bli glad och vill börja dansa? Vad lyssnar ni på när ni tränar? Ge mig massor med tips på härlig musik!

kommentarer
  1. malin skriver:

    Oj det beror helt på vad man tränar. Men ska det vara till promenader, jogging osv till flåset alltså då måste det vara musik med högt tempo eftersom jag automatiskt försöker hålla samma tempo som musiken.

  2. Jannica skriver:

    Jag lyssnar mest på rocka billy 😛 Men Shakin Stewens på youtube är bra, en mix med massa bra. Sedan är ju rammsteim bra när man kör styrka, är med på träningen. Hm, den låten som är på reklamen för true talent är också med på träningen. 🙂
    Du kommer klara att vara godisfri, you can do it!!!

  3. Fröken M skriver:

    gud va skönt att läsa att jag inte är ensam om att vara en total slav under sockret !!
    det är vidrigt, men jag gör allt för att bli kvitt – eller åtminstone minska suget och det är INTE varken enkelt eller kul !!

  4. Åsa skriver:

    jag lyssnar ofta på dansmusik som t ex LMFAO..men det beror helt enkelt på vad jag tränar…det är jobbigt att vara slav under sockret i synnerhet när vi omges av det i nästan all mat..jag brukade ta en dag i taget o undvek godis..det gick både bra o dåligt..lycka till nu på din väg!!
    kram Åsa

Kommentera

