Vikten 2/9-2011

Publicerat: september 2, 2011 i Eviga kampen om Kilona


Denna vecka blev det -0.5kg. Det hade jag  inte alls väntat mig då jag skött kosten väldigt dåligt! Jag var så säker på att det skulle bli plus.

Motionen har sett ut så här under veckan: Fredag: Vila. Lördag: prommis 27 min (Joggning 6min). Söndag: prommis 30 min. Måndag: prommis 17 min (joggning 5 ½ min) Tisdag Vila. Onsdag: prommis 18 min + pw 30 min & Torsdag pw 30 min + plankan rak 3×30 sekunder + Plankan sned 4×30 sekunder.

Jag är hyffsat nöjd. Hade vela ha in 2 långprommisar men det har varit en tuff vecka med lite sömn så jag ska vara nöjd att det blivit något alls!

kommentarer
  1. Så duktig du är! Jag ställde mig på vågen och såg att den visade +2 efter denna sommar med grillat, efterrätter och kall öl …. så på månadag ska jag banne mig komma igång jag med!! 🙂

    JAckan kostade 345 kr (om jag inte minns helst tokigt) och jag hoppas att den är lika mysig som den ser ut 🙂

    Kram

  2. annacondas skriver:

    Som sagt, duktiga du! 🙂

    Ja visst ser koftan mysig ut! En sån lär jag ha! 🙂

    men, du kan ju träna på dagarna väl? 🙂

  3. Duktiga, duktiga du! Här gick det sämre.. :S

  4. Jannica skriver:

    Oooooh., minus, bra jobbat 😀

  5. Åh vad skönt att du börjar bli nöjd 😀 Jag är långt ifrån nöjd, men en vacker dag ska jag väl bli det.. hoppas jag, haha.

  6. Ja helt nöjd lär man väl aldrig bli.. Och om man blir nöjd med t.ex magen, så hittar man andra kroppsdelar att vara missnöjd över.

Kommentera

