Resultat.

Publicerat: september 3, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Hallå i lingonskogen 🙂

Jag har varit ute på prommis när jag vaknade och tog en runda som  jag inte gått sedan i våras. Jag spanar efter nya rundor då mörkret kommer och då kan jag inte gå i skogen. Hur som hava så tog den rundan 35min. I våras tog den nästan 1h!

Det är så himla roligt att se hur man orkar mera. Jag blev lite små svettig men inte som sist när jag flådade som en gris 🙂 Mitt mål är att kunna gå den runda på 20 min.

Hejja mig!

Vad hittar ni på idag? Jag önskar er alla en toppen Lördag!

kommentarer
  1. Så roligt när du märker resultat, att din runda tar kortare tid nu än i början. Himla roligt 🙂

    Sv: Hehe, det är fläskfilé som ligger i marinad.. Längtar massor till middagen redan, nam nam!

  2. Åsa skriver:

    visst är det härligt närman upptäcker att man blivit både starkare och orkar mer..grattis o njut av känslan 🙂
    kram Åsa

  3. Jannica skriver:

    Duktigt 🙂
    Sv; nope, de gråa försvinner inte. Försökt med TVÅ blonda och nu en röd, funkar inte. Får vara så 😛

Kommentera

