Måla naglarna 5 på morgonen..

Publicerat: september 4, 2011 i Morgon Bön

20110904-050556.jpg
Mina favoriter just nu. Isadoras nagellack är verkligen super! SallyHansen är så bra! Gör mjuka naglar hårda. Love.

God morgon! Här sitter jag med nymålade naglar.

Flisan ville göra morgon efter 04!! (Hon la sig före 18 och sovit mycket under gårdagen) brist på annat att göra så passar jag på att måla naglarna.

Jag tog mig äntligen tid att fixa naglarna i går kväll. Nagelbad för att mjukna upp nagelbanden, klippa och fila. Växer så sjukt snabbt. Väldigt roligt problem då jag varit nagelbitare men slutade för något år sedan.

Är ni nagelbitare?
Jag älskar mina naglar nu. Så roligt när dom är långa och fina! Väldigt glad att jag slutade.

Nu väntar morgonens sysslor (kissa med puddingarna, ge frukost, tömma diskmaskinen mm)

Önskar er alla en bra söndag och hoppas ni haft en bra helg!

kommentarer
  1. Men shit, göra morgon efter 04.. Då är det ju fortfarande natt! Även om Jonah skulle vakna då, så skulle jag aldrig acceptera att han gör morgon då. Då skulle jag kämpa, även om det skulle ta två timmar, att få han att somna om.. Annars skulle han lära sig att det är ok att stiga upp den tiden :S Är du en morgonmänniska? 🙂

    Jag har precis slutat bita på naglarna, första gången på ja.. jag vet inte hur länge, som jag har långa naglar och målar dom. Man känner sig faktiskt finare och fräschare med långa naglar, av någon anledning 😛

Lämna en kommentar