Välkommen till vårat kaos!

Publicerat: september 4, 2011 i Eviga kampen om Kilona, Våran Dag.

20110904-133515.jpg

Vi har inventerat i våran hall. Allt gammalt, för stort och för litet har fått säga hejdå!

Jag har nu insett att jag har väldigt många högklackade skor (som jag aldrig använder) och att jag inte har några jackor! 2 st fick stanna kvar men dom är förstora men nått måste jag ha på mig!

Det är väldigt roligt att ta på sig något som varit för litet och upptäcka att jag drunknar i dom men väldigt kostsamt!

Provade mina täckbyxor som jag inte fick igen i vintras är nu lite stora men med bälte får det helt enkelt fungera.

kommentarer
  1. Jannica skriver:

    Sån matta har jag med 😀

Kommentera

