Dela mig i 3, Tack!

Publicerat: september 5, 2011 i Våran Dag.

Ingen bra dag idag. Länge sedan jag haft en sån här jobbig dag med barnen!
Önskar att jag kunnat dela mig i 3. Varsin mamma till barnen och en Anna som fått träna, sova, äta mm.

Lilleman har haft en riktigt pissdag. Trött men vill absolut inte sova. Inte ens i famnen var bra. Packade ner barnen i vagnen och tog en Prommis. Båda somnade men så fort vagnen stannade så vaknade gossen och inte alls utvilad. Efter många tårar och några gråa hårstrån senare så somnade han äntligen!

Jag är såå glad att sånna här dagar inte kommer så ofta!

Lite bra har dagen oxå varit.

20110905-145443.jpg
Flisan har gjort detta fina halsband. En lycklig fröken som kunde göra det helt själv! Flisan har haft en bra lekstund. (förmiddagen var inte så bra för F heller) Serverat mamma cola som hon vet att mamma älskar 🙂

Jag har även fått min Prommis, duschat och sminkat mig.

Vad har ni gjort idag?

kommentarer
  1. Jadu, tänk så bra det skulle vara om man kunde klona sig!! 🙂

    Galonisarna från polarn håller såklart barnet torrt när den sitter i vattenpölar. Men det var skalbyxor Tore hade på sig. Dom funkar kanon när barnet plaskar … men inte mer än så 😉

  2. Ja, det är många gånger man skulle vilja klona sig.. Men som du skriver, så är det tur att sånna dagar inte kommer speciellt ofta 🙂 Hoppas kvällen blir lite bättre och lugnare för dig/er!

    Ja jag tycker också det är mysigt.. Men jag vill inte att han kommer före jag själv har hunnit somna. Jag vill helst inte märka att han kommer och lägger sig (vilket jag väldigt sällan gör också haha), för då har jag svårt för att sova. Inte ofta han kommer till min säng, 1 gång varannan veckan i snitt skulle jag tippa på och det räcker gott och väl, men mysigt är det.. När det händer 🙂 Blir som en överraskning när man vaknar på morgonen 🙂

  3. Hehe, jag blir faktiskt ”bara” 27 år.. Så du hade nästan rätt 😀

  4. och jag som tycker det är jobbigt med EN unge ibland… haha! kanske ska sluta ”klaga”? ^^
    hoppas morgondagen blir bättre.

    kram kram

Kommentera

