Baka kanelbullar.

Publicerat: september 7, 2011 i Våran Dag.

Jag & Felicia har roat oss med att baka lite inför Lillemans kalas. Tänk att pojen ska fylla 1år! Tiden går lite för fort! Flisan är hemma ännu idag. var lite tveksam om hon skulle till dagis så en extra dag hemma med mamma och Lillebror. Fröken klättrar på väggarna här hemma så imorgon blir det dagis.

Att baka är nog det roligaste som Flisan vet och hon satt nästan 2h med sin lilla deg ! Felicia blev dock väldigt ledsen när degen skulle jäsa och förstod inte alls varför hon inte fick börja baka på en gång 🙂

kommentarer
  1. Åh, en av få kakor och bullar jag gillar är just kanelbullar.. nam nam 🙂

  2. Jannica skriver:

    JAG VILL VARA MEEED! 😀

  3. Sofia skriver:

    Oh dom såg smarriga ut!!!!

  4. annacondas skriver:

    Vilken mysdag med bullbak och allt! 🙂

    V. 38 Skulle den tydligen komma ut i butik. 🙂

  5. malin skriver:

    Jag bakade förra veckan men i stället för kanel i så blev det en hel burk med nutella =)

  6. Fröken M skriver:

    gud va gott, det var evigheter sedan jag bakade sist, men i helgen blir det småkaksbak här hemma. Jag och ett gäng andra bloggare har blivit utmanade av götebotrgskex att baka kakor som slår deras – bageriets bästa… Jag kunde ju inte låta bli att anta den utmaningen 😉

Kommentera

