Får man skryta lite?

Publicerat: september 7, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Shit vad jag är bra! Jag har gått ner 33kg. 33kg! Jag ser siffror på vågen som jag gillar.

Dock har inte huvudet hängt med riktigt. Jag ser mig själv fortfarande som fet men samtidigt inte. Jätte förvirrande! Jag börjar gilla min kropp, siffror på vågen men samtidigt kan jag inte förstå. I huvudet väger jag typ + 15kg.

Igår fick jag ett paket från HM. Jag har beställt lite bas kläder och tog allt i medium och det sitter inte som klister! Linnena är nästan förstora men det är ok. Ska kännas skönt.

Tänk att jag gjort detta. Grymt!
Fantastisk känsla att vara så stolt över sig själv!

(Hoppas ni får en lika bra start på dagen som jag!)

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Åh vag härligt! Du ska känna så för du ÄR grym!! Har oxå en bra dag idag, ledig 😀
    Kram

  2. Åsa skriver:

    underbart..grattis :)..du får absolut skryta för det du har gjort är fantastiskt stort ::)
    varma kramar Åsa

  3. Klart du ska skryta, du är ju grym!! 🙂

    Bokhyllan har faktiskt redan blivit såld. Tjejen kommer (förhoppningsvis) och hämtar den imorgon. Där ser man. Äntligen lite plats i huset för lite packkartonger 🙂

    Kram

  4. Självklart får du skryta gumman, du har ju gått igenom den här resan på egen hand. Och jag förstår att du är stolt, och det SKA du vara också 🙂 Är det 33 kilons övervikt du har gått ner eller är det graviditetskilon också?

    Kramar, och stort grattis till din viktnedgång!

  5. malin skriver:

    Klart man får!!
    Härligt kämpat!! Och jag tror många har samma problem med att man ser sig själv som tjock fast man inte är det.
    Härligt att kläderna passade också =)

  6. annacondas skriver:

    Du har all rätt och anledning till att få skryta!! Du har varit och är så duktig! 🙂

  7. moster the one and only skriver:

    Grattis (?) men behåll vikten det är svårt…

  8. Shit, det är ganska många kg det 😀 Bra jobbat!

  9. Jannica skriver:

    ÅH!!!!! Fan va roligt, du är så himla bra, imponerad!!!!! :):):)

  10. Emelie skriver:

    Grymt bra jobbat, du ska vara nöjd!

  11. Maria (mamma till August & Alice) skriver:

    Ja men du är ju så sjukt bra:) Jag kämpar på här och det går nerför iaf men sakta men ska inte ge upp. Fantastiskt kul att sen se resutalet av allt slit och få köpa nya kläder som sitter riktigt bra och man kan känna sig nöjd med bilden va ser i spegeln. Heja heja!!!

  12. Ida skriver:

    Jag som är ny läsare här undrar lite försynt om man får se före/efter bild?

    Skryta ska du absolut göra! 😀

  13. Du är verkligen grym! Vilket jobb. Önskar jag hade samma diciplin. Tar som sagt gärna emot tips:) Kan du inet skriva ett inlägg o berätta hur du gjort? Hur mycket du tränar och vad du äter? Skulle vara kul att läsa. Kraaam

Kommentera

