Försovit oss..

Publicerat: september 8, 2011 i Morgon Bön

20110908-091336.jpg
Min frukost är på kokning..

God morgon!
Idag försov vi oss rejält. Vaknade kl 7 och L som har kurs idag var tvungen att åka hemifrån kl 7 så de var stressigt.

Kl 08 packade jag ungarna i vagnen så vi skulle hinna med att rasta hundarna innan dagis. Gillar inte alls att stressa på morgonen. Hann dricka 1 kopp kaffe!

Dagens planer? Vi har tandläkarbesök för Xander och därefter till Huddinge sjukhus för en kontroll av Flisans ögon. Jag ska även hinna tvätta, kolla upp recept och skriva upp om jag måste handla något. (blir bakning ikväll) Köpa ballonger mm.

Men först frukost och försöka komma i rätt rytm.

Vad gör ni idag?

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Men vad skönt med sovmorgon 😉

    Idag jobbar jag :-/

  2. Halloj vännen! Hur mår ni?

    Hur gick hos ögon läkaren? Vanessa ska till ortoptisten (leller hur man nu stavar?) om 2 veckor, får se vad dem säger då 🙂

    Kramar

  3. Hoppas det gick bra hos ögon- och tandläkaren idag för barnen 🙂

    Här är det lugnt.. Jag är förkyld, men har ändå tagit en promenad till affären och sen har jag rensat lite här hemma och lagt ut saker till försäljning.

  4. Oj, sov ungarna så bra imorse? Måste vara lite skönt ändå 🙂
    Kram

Kommentera

