Min mamma kommer!

Publicerat: september 9, 2011 i Våran Dag.

Hoppas ni haft en toppen dag!!

Jag har precis landat i soffan. Dagen har bestått av städning på elitnivå, bakat mera cupcakes och smörgåstårtan. Nu är det soffan som gäller fram till att Felicia somnar sen ska presenter få ett snyggt omslag.

L ska strax åka till Arlanda å hämta mamma. Det ska bli så roligt att hon kommer!! Jag har lite hemlängtan så det stillas nog lite när jag får träffa mamma. Ändå är de inte länge sedan jag var hemma.

Önskar er en mysig fredagskväll!

kommentarer
  1. Jannica skriver:

    vart kommer du ifrån ? 🙂

  2. Vad mysigt med mammabesök, ska hon stanna länge?

Kommentera

