Vikten 9/9-2011

Publicerat: september 9, 2011 i Eviga kampen om Kilona


Denna vecka blev det + 0.4kg. Jag kände det på mig. Har inte alls skött kosten och är förvånad över att det inte var ett större + men denna gång känns det helt ok. Lite sömn och mycket att göra är att jag inte orkat riktigt bry mig vad som hamnat i min mage.

Jag har varit ute och tagit mina prommisar nästan varje dag (ej Tisdag & torsdag blev en väldigt kort runda) och det är nog därför det inte blev så stor vikt uppgång. Tiden har egentligen inte funnits för mina prommisar men jag har varit hemma med båda barnen nästan hela veckan och då måste jag få komma ut och andas lite + att jag har lyssnat på min ljudbok som är så bra!

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Du tar igen det nästa vecka 🙂 har du provat att gå med stavar? Man förbränner sjukt mycket mer och tar i på ett annat sätt!

  2. Jannica skriver:

    Du är så stark som tar det så bra. Bra jobbat. 4 hekto kan ju bero på allt möjligt oxå, är ju INTE mkt de handlar om .)

  3. Det kan ju vara vätska som finns i kroppen, du kanske snart ska ha mens eller har ägglossning.. Då brukar jag gå upp lite 🙂

    Ett inlägg om min vikt kommer alldeles strax 🙂

Kommentera

