Lite nytt till min träning.

Publicerat: september 13, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Idag har jag shoppat min nya jacka som jag skrev om igår. I Love 🙂

20110913-180316.jpg
Svårt att få en rättvis bild men jackan är väldigt skön och snygg!

Jag behövde en adapter till mina favorit lurar som är till en gammal Sony Ericsson. Bad L köpa en till mig.

20110913-180548.jpg
Nu kan jag kontrollera ljud, låt mm utan att ta fram telefonen. + att sladden är längre än 10cm..

Jag fick även en present av L:

20110913-180759.jpg
Ett armband som jag kan fästa telefonen i. Tack älskling. Nu ser jag ut som ett proffs 🙂

kommentarer
  1. Jannica skriver:

    sv; kalorier o kolhydrater kommer man ju inte ifrån även om det är nyttigt. Men finns ju bättre alternativ 🙂
    SNYGG jacka och SNYGG kropp!!!

  2. Fröken M skriver:

    Snyggt !! Jag skulle oxå behöva köpa mig en jacka som andas, som det är nu i skitvädret kommer fukt från båda hållen och jag blir ISKALL efter en pw !!

  3. Sofia skriver:

    Du är ett proffs!!! Jäklar vad smal och snygg du är nu 🙂

  4. Men va smal du blivit!! Du är ju toksnygg ju 🙂

  5. Snyggt! Det syns verkligen att du gått ner i vikt, bra kämpat gumman 🙂

  6. malin skriver:

    Snygg! Ser ut att sitta jättefint på dig.

Kommentera

