Morgonprommis i stormvindar..

Publicerat: september 14, 2011 i Morgon Bön

God morgon!
Jag sitter med min 3dje kopp kaffe och njuter av lugnet. Barnen sover ännu men vaknar väl snart!

Idag blev det en kort runda och i lungt tempo. Det blåser fruktansvärt mycket. Fick hålla i min mössa 🙂

Jackan är super!!! Vilket bra köp!

Idag blir det att röja upp här hemma. För att vara vårat hem är det kaos! (jag är rätt så pedant)

Vad ska ni hitta på?
( Tack för era fina kommentarer! Ni gör min dag!!!)

kommentarer
  1. Duktiga, morgonpigga du!

    Idag ska jag städa, tvätta, diska och sen till torpet och måla fönster.
    Perfekt göra en regnig dag 🙂

    Kram

  2. Nu är det jag som skulle behöva lite av din motivation och energi hehe.. Men ska försöka hitta orken till att ge mig ut på en promenad ikväll hade jag tänkt.

    Här är det bara lugnt, vi ska inte göra mycket alls idag 🙂

    Kram

  3. Jannica skriver:

    Härligt 🙂
    Ska nog med försöka städa, katten stökar ju ner så mkt :O

Kommentera

