Didriksons jackan jag spanat in tidigare i dag.

Publicerat: september 16, 2011 i Anna Gillar/Vill ha

Här är jackan jag spanat in tidigare. En brun. Vitt känns inte så praktiskt med hundar & barn.

1300kr är inte så mycket för en jacka som man har i flera år men tänk om jag går ner 10kg till?

Jag har en fjällräven som kostat mycket och den är fortfarande fin men jag drunknar i den! Det är därför jag tvekar lite. Har inte lust att kasta en massa pengar på en jacka som jag har en säsong. Fast man kanske kan sälja den om den inte passar?

Jag är ute mycket med barnen och jag kommer ta en del prommisar i vinter så jag måste ju ha en schyst jacka som håller mig varm.

Dagens ilandproblem jag vet men är väldigt fundersam. Jag blev kär i jackan och nu när den är 300kr billigare till på söndag.

Vad göra? Hur hade ni gjort?

kommentarer
  1. edvinsmamma skriver:

    Jag skulle ha köpt den. För det är ju alltid ett bättre 2:a handsvärde på dyrare jackor också. Så kanske du sen kan sälja iväg den på tradera om du krymper ur den? Och en BRA jacka måste man ha 🙂

  2. Lill å Trollen skriver:

    Hej.. Här var det länge sen jag var å läste..!! 🙂
    Hoppas det är bra med er..!
    Jätte snygg jacka.. Är ute efter en röd didriksons jacka men har inte hittat någon än..!!
    Har du hittat den didriksons jacka på nätet..??
    Kram

Kommentera

