Shopping. Äntligen en Kappa!

Publicerat: september 16, 2011 i Våran Dag.

Hallå i stugan 🙂

Jag & Xander har varit ut till Skärholmens Centrum. Passade på att shoppa lite medan Lillen tog sin tupplur.

Jag hittade en höstkappa. En svart klassisk. Svårt att få den rättvis på bild men jag är nöjd! HM 399:-

Jag hittade även en flecce tröja som har bra andningsförmåga. Den skönheten ska jag ha på mig på mina tidiga morgonrundor. Börjar bli kallt juh! Älskar färgen. så snygg. Stadium 199:-

Det blev även nya träningsbyxor, tröja mm från HM. Väldigt trevligt att strl M börjar bli för stort 🙂 Jag kikade även på en vinter Jacka och hittade en på Intersport. En brun Didriksson som är lite längre så man inte fryser om rumpan 🙂 Kostar 1600kr men är på rea (Till på söndag) så nu kostar den 1300kr. Väldigt mycket för en Vinter jacka eller?

Ikväll blir det Vampire Diaries!! Med lite gott till 🙂 Vad ska ni göra ikväll?

 

kommentarer
  1. Wow, kappan sitter ju som ett smäck på dig. Riktigt fin och den framhäver din fina figur 🙂

  2. Jättefin jacka! 🙂 Det är väl helt ok pris för en vinterjacka, vi är ju vuxna och växer inte ur dom eller sliter på dom som barnen. Vi kan ju ha samma jacka många år, och de från sportaffärerna håller ju verkligen kanonbra 🙂 Har en Everestjacka jag har haft sen jag gick i 8:an haha, ser likadan ut nu som när den var ny. Såklart har jag köpt jackor sedan dess men använder den än 🙂

  3. Jannica skriver:

    Jäklar va snygg, den klädde dig verkligen :):)
    Urs, va dyrt. Därför jag inte har ngn jacka för är så snål. haha 😛
    Funderar på att köpa cheddarpopcorn o sitta hos en kompis o flöta med ngt bra på tv (A)

  4. saralovisa skriver:

    Underbar kappa!

    Haha det är det som är fördelen med en pixlig mobilkamera. Den döljer skitit hår!

  5. Sofia skriver:

    Snart vampire här med!!! Som jag har längtat!!!

  6. Snyggis!! Du har ju blivit jätte smal ju! Och härligt att få byta ner storlek 🙂
    Kram

  7. malin skriver:

    Den fleecen har jag med!! Köpte du din på barnavd med? 😉

Kommentera

