Seg lördag ändå helt färdig!

Publicerat: september 17, 2011 i Våran Dag.

20110917-182537.jpg
Älskar mina nya tränings/mys kläder från HM. Otroligt mjuka!
Fint med grått! Jag som annars alltid har svart.

Gud vilken seg dag! Inte gjort något vettigt men ändå är jag helt slut! Behöver väl extra vila efter mina hysteriskt tidiga morgonprommisar.

Jag & Flisan ligger skavfötters i soffan. Fröken kollar Tingeling och ska förhoppningsvis sova snart. Lilleman ligger i sin säng och somnar när som.

Hoppas på lite mer energi i morgon!
Haft en bra lördag?

kommentarer
  1. LolloDollar skriver:

    det är ju underbart skönt dom stunder man får ta de lite lungt, ta vara på dom!! =) Förutom att jag själv har städat heal dagen så också en lugn kväll och njuter av det !=)

Kommentera

