En vilodag är på agendan.

Publicerat: september 21, 2011 i Våran Dag.

20110921-120735.jpg
Idag tar jag det lugnt..

Efter att ha varit vaken i 21h igår och endast fått sova 5,5 h så blir det en riktigt slapp dag. Jag har legat och vila en stund men sömnen vill inte riktigt komma så nu glor jag på tv medan lunchen är i ugnen. Hoppas lilleman sover ett tag.

Här öser regnet. Gör det hos er oxå?
Jag ska nog ordna till en date med min älskling ikväll. Film och en massa gott. (ja jag vet. Mitt i veckan!)

kommentarer
  1. Man kan ju gotta nyttigt med gott samvete 🙂 Finns inte mycket som slår en god fruktsallad eller bara ett stort fruktfat med massa smarriga frukter. Det, lite tända ljus och en bra film – Mys!

  2. Man måste ju unna sig lite vila också. Det gör du helt rätt i!! 🙂

  3. annacondas skriver:

    Jag har också haft en slappedag! (=inge träning) och jag köpte mörk choklad och syndade också! 😀 men va fasen, lilllördag ju! ;D

  4. Jannica skriver:

    Viktigt att mysa ibland med.
    Hör öste regnet ner som bara den för någon timme sen, avtagit lite men duggar.

Kommentera

