Överaskningsfest

Publicerat: september 21, 2011 i Våran Dag.

God morgon.
Lite tyst på bloggen igår. Hade fullt upp med att ta hand om en kinkig bebis och förbereda inför kvällen. Jill fyllde år och självklart skulle det firas.

Jag hade tänkt åka ut till Jill men pga tidsbrist och rädd att försäga mig så skyllde jag på att Xander fått feber. Jill vart tjurig och urs vad dåligt samvete jag haft men tror hon förstod senare 🙂

Vi var ett gäng som väntade på Jill och hennes sambo Jonas. Bra överaskad blev hon! Jätte bra gjort av Jonas som ordnat allt.

20110921-070344.jpg
Ett blandat gäng.

20110921-070426.jpg
Maten var kanon!

20110921-070507.jpg
Jag & Jill.
Halvtaskiga bilder men hade bara telefonen med mig.

Kvällen var lyckad och Jill blev överaskad. Fina gumman!

Idag är tokmamman små bakis, trött och väldigt ont i fötterna (inte alls van att springa i högklackat) så som de ska vara efter en lyckad kväll!

kommentarer
  1. SKOJ med en överraskningsfest! Och vila idag. Det brukar vara bästa medicinen dagen efter 😉
    Kram kram

  2. Sofia skriver:

    Åh vad kul 🙂

  3. annacondas skriver:

    Ja, på vuxna är det väl inte direkt fint. 😀 men för det skulle jag kunna ha en att mysa i vid soffmyskvällar! 🙂

    Låter som en lyckad gårkväll, va roligt! 🙂

  4. Skönt att läsa att fler än jag sitter och grinar till det avsnittet … kanske 3:e gången jag ser det, vet precis hur det går men ändå är det lika sorgligt …

  5. Vad skönt och roligt för dig att komma ut och roa dig lite 🙂

Kommentera

