Joggningen slut för denna säsong :(

Publicerat: september 22, 2011 i Eviga kampen om Kilona

God morgon!
Jag har precis kommit från duschen. Idag blev det det väldigt kort runda. Ynka 12 min (3.15 min joggning). Jag sov lite extra så tiden fanns inte. Hoppas regnet avtar så jag kan ta en runda till Kvällen.

Ang joggningen då får jag tyvärr ge mig. Mina ben klarar inte riktigt av att det är så hårt underlag. I skogen kan jag inte jogga mera pga mörkret.

Väldigt tråkigt men nya tag till våren!

Nej nu är det Dax att ta tag i den här dagen. Tänkte slänga upp lite före och efter bilder. Kanske inte världens bästa bilder men ni kanske vill se ändå?

Ha en super bra dag!!!

kommentarer
  1. Såklart vi vill se!! Och ynka 12 minuter är ändå hela 12 minuter. Tänk på det 🙂

  2. Jannica skriver:

    Jag vill seee 🙂

Kommentera

