Trimma hund och lägenhetsvisning..

Publicerat: september 25, 2011 i Våran Dag.

Hallå!
Fullt upp idag. Sovmorgon till 10. Det tackar man för! Trimmat hunden:

20110925-145616.jpg
Nu ser cilla ut som en pudel igen. Skönt att ha de gjort!

Vi gick även på en visning här i närheten. Börjar bli trångt i våran 2:a.

20110925-145936.jpg
Vi kikade på en 4:a på 94kvm. Det är ju inte aktuellt just nu men förhoppningsvis när jag börjar jobba.

Nu ska ungarna bada och jag ska dricka lite kaffe medans. Det är pappas uppgift att bada barnen. Jag har badat Xander 1 gång och då var L med. Flisan har jag badat 1 gång som bebis och några gånger efter hon fyllt 1.5 år.

Vad gör ni idag?

kommentarer
  1. Men oj, bor ni i en 2a? :O Förstår att ni tycker det börjar bli trångt.. Jag och Jonah bor i en 3a, riktigt skönt med varsitt rum och lite space.

  2. idaochjouline skriver:

    Hej va kul att hitta en till som har pudel =)

  3. Fina Cilla! Men jag är faktiskt glad över att inte ha någon hårhund med. Detta med kamma och trimma hundpälsar är inte riktigt min melodi 😉

    Ja, här hemma körs det med keso till det mesta. Gott, nyttigt och enkelt. Det gillas!! 🙂

Kommentera

