Vaknar utan väckarklocka..

Publicerat: september 28, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Sitter här med min kaffe kopp och njuter av lugnet. Kl är 04.40 och jag ska försöka hinna iväg innan 05. Jag är otroligt seg startad 🙂

Visste ni att jag vaknar utan väckarklocka? Jag vaknar och känner att de är Dax att vakna så jag kliver upp och ser att Klockan är 04. Helt sjukt! Känner mig som min fina fammo! Den damen behövde aldrig någon väckarklocka.

Att man kan sakna någon så mycket!
Tänk att få spendera varsin dag med Mommo och fammo. Fy vad jag saknar båda.

A ja nu börja vakna så jag kommer iväg!
Trevlig onsdag!!

kommentarer
  1. Åh den saknaden är så stor. Jag skulle kunna ge vad som hellst för EN dag tillsammans med mormor, morfar och farfar igen. Men nästa helg ska vi till myrdalen och sova i farfarns hus. Känns som att man är lite närmare han då 🙂

  2. annacondas skriver:

    Ja du, tänk om man fick träffa sina botgågna nära igen…Om så bara för en stund..

    Kikade på hemsidan, på FIX, men näe där fanns ingen. 😦 Jag får nog ge upp det där…

  3. Jannica skriver:

    Haha, är ju bra man klarar sig utan klocka 😛 Såndär är min farmor med 😀

Kommentera

