Halsen krånglar..

Publicerat: september 29, 2011 i Morgon Bön

God morgon!
Jag är fortfarande hemma. Klockan är kvart över 5 och jag sitter med min andra kopp kaffe. Tog en liten sovmorgon till 04.45 🙂

Idag är inte kroppen helt hundra. Halsen och ryggen värker. Fasiken! L snorar så vi håller nog på att bli förkylda. Hoppas barnen klarar sig!

Idag blir Flisan hemma. Planeringsdag på dagis. Hade tänkt gå till lekparken med ungarna men får se hur kroppen orkar. Något måste vi göra annars klättrar flickan på väggarna 🙂

Urs vad jag inte vill gå ut idag! Men vem har sagt att det ska vara lätt att gå ner i vikt. Tänk inte, bara gå!

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Ta det lugnt om kroppen inte känns bra.
    Krya på er 🙂

  2. Sovmorgon? Huga huga, den tiden sover jag och Jonah för fullt.. Imorse klev vi upp 08.30 🙂

    Sv: Jag har sett typ alla komediserier, så nu håller jag på med tecknade serier. Simpsons är jag klar med, så nu håller jag på med Family Guy 🙂

Kommentera

