Mys dag med barnen.

Publicerat: september 29, 2011 i Våran Dag.

Idag har Felicia varit hemma pga studiedag på dagis. Barnen har busat massor och lekt jätte bra. Lilleman var överlycklig över att syrran var hemma så han hade inte tid att sova. Normalt sover han 09.30 men idag somnade han lite före 12 🙂

Medan barnen lekt så har jag hunnit massor. Allt sånt som jag inte hinner med en bebis i hälarna. Enda tråkiga i dag är att jag hade tänkt gå ut till lekparken med Flisan och låta Xander sova i vagnen men hela förmiddagen har det kommit små skurar och nu när barnen ska sova så är det strålande sol.

Just nu i detta ögonblick röjer Felicia runt. Hon vågar inte väsnas för hon vet att det är dax för en lur men fröken har tydligen andra planer.. Blir nog att skippa det helt idag.

Jag ska försöka vila med Flisan så hon kanske somnar en stund.

kommentarer
  1. Vilken mysdag 🙂

    Sv: Haha japp, i vanliga fall gör jag det.. Jag tycker inte om när det är varmt i sovrummet, vill hellre ha det lite kyligt, typ runt 17-18 grader, det är alldeles lagomt 🙂

  2. Sofia skriver:

    Ja orken är bättre 🙂 blev bättre när jag började jobba igen! Ikväll gympa i Friskis stil 🙂

  3. Cissi skriver:

    Låter som en härlig dag, och det är klart lilleman inte har tid att sova när han kan leka med storasyrran… 😉

  4. annacondas skriver:

    Mysdag ni med! Härligt!:) (dagen hade dock blibit ännu mysigare/bättre med sovmorgon..hrm..)Måste vara guld värt med en storasyster som kan roa minstingen. 🙂

    Jag kan väl inte direkt påstå att det är superkul att laga barnmat..men jag har tidigare inte haft nåt val..För tillfället får han ett mål hemlagat och ett burk. Ska bli så skönt sen när man i princip kan ge vad som. Vilket man sökert kan redan nu men jag är nog lite fjoskig där.. 😀 Äter Alexander frukt i bitar? Det gör inte Kevin, han bara spottar ut, likaså hemgjord fruktpure…Så det blir bara köpe.

  5. hihi Så sött med burken på huvvet

Kommentera

