Vikten 30/9-2011 -1,1 kilo!

Publicerat: september 30, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Ingen kan nog förstå hur lycklig jag är! Denna vecka blev det -1,1 kg.

Jag har ett BMI på 24.9 och räknas nu som normal viktig! Jag ser siffror på vågen som gillas. Jag är nära mitt mål.

Jag har nu gått ner 34,9 kilo! Helt sjukt mycket.

Jag har ett fånigt leende och är så lycklig och stolt!

Mina tidiga morgonrundor är något
Jag Kommer att fortsätta med!

Hoppas ni får en lika bra start på dagen som jag fått!

kommentarer
  1. BRAVO! Tycker att du är superduktig. 🙂

  2. malin skriver:

    Härligt kämpat!
    Gick du upp mycket i dina graviditeter, är det de kilona du blivit av med?

  3. Sofia skriver:

    Grattis!! Fan va bra rent ut sagt 🙂

  4. ÅH GRATTIS VÄNNEN! Vad glad jag blir för din skull, och du har ju verkligen jobbat för viktnedgången också, vad impad jag blir 😀 Grattis till fina siffror på vågen, mindre klädstorlek, ett bra bmi och din framgång och lycka 🙂

  5. Therese skriver:

    Du är grym! Bra jobbat!

    Jag fick svar på röntgen idag, och den visade inget. Skönt det. Då kan man stryka från listan att det skulle kunna vara något allvarligt. Min diagnos är ”bara” rpänningshuvudvärk. Jag hoppas verkligen den ger sig snart för jag blir tokig på detta. 2 månader nu.

    Hoppas ni får en mysig helg. kram

  6. Fia från byn skriver:

    Va duktig du är Anna! bra kämpat 😉

  7. Emelie skriver:

    Grattis!!! Grymt bra jobbat!!!

Kommentera

