Vars ska vi bo??

Publicerat: oktober 2, 2011 i Morgon Bön

20111002-084444.jpg
idag behövs det kaffe!! Inte världens bästa sömn i natt men sovmorgon så snart vaknar jag 🙂

God morgon!
Idag ska vi åka till Nynäshamn för att kika in området.

Jag och L är inte alls överens om var vi ska bo så nu ska vi börja åka ut till olika stadsdelar för att känna av områden.

Jag är inte alls förtjust i Nynäshamn men kanske ändrar mig.

Vi kan ha råd med hus om vi åker en bit från stan men vi är inte riktigt hundra på om vi vill bo i hus. Det är väldigt mycket jobb.

Svammel så här på morgonen 🙂
Hoppas ni får en toppen dag!!

kommentarer
  1. Eller så kan ni slå på stort och flytta till Umeå ;P

  2. annacondas skriver:

    Ni kan flytta till Ludvika! ;D
    Ja, det var mycket snällt av han! Inte ofta numer man vaknar av ett glatt OJ när man tittar på klockan! 🙂

    Dopet var så mysigt. Är dina barn döpta? Minns inte om jag läsat nåt sånt…

  3. Nej du, han är en sån som gillar att vara ute oavsett väder.. En riktig utekille 🙂 Och det är riktigt skönt, kanske delvis därför som han typ aldrig är sjuk numera.

  4. Sofia skriver:

    Det stämmer! Det är mycket jobb med hus. Men man får mer tid när barnen är större och en trädgård till barnen är underbart 🙂

  5. malin skriver:

    Trivs ni inte där ni bor nu?

  6. faster skriver:

    Nynäs är toppen, tro mig
    Kram

Kommentera

