Hemma dag med barnen.

Publicerat: oktober 3, 2011 i Morgon Bön

God morgon!

Idag får Flisan vara hemma. Gumman har sovit väldigt bra vilket är väldigt ovanligt. Jag väntade mig en jobbig natt men icke. Prinsessan mår väldigt bra så hoppas sjukan var bara och hälsade på en snabbis!

Dagens planer får vi se. Om det inte regnar så tar vi nog en Prommis. Det blev ingen tidig morgonrundan idag.

Nej nu är de Dax att ta tag i morgonsysslorna (disk, sängarna, tvätt, toaletten mm) och sedan frukost.

Hoppas ni får en toppen Måndag!

kommentarer
  1. malin skriver:

    Aha ja då förstår jag att ni har det trångt, jag kan känna samma sak och vi är bara två st =)
    Men du, varför kikar ni inte på Rönninge/Salem? Det är ju nära till Botkyrka men ändå en bit i från ”ghettot”.
    Då kan vi ta promenader i hop 😉

    Det finns fina bostadsrätter här där jag flyttat till och även precis bredvid. Söderby heter området och ligger mellan Salem och Tumba.

  2. carolina skriver:

    Skönt, hoppas ni kommer ut på lite luft 🙂

  3. malin skriver:

    Absolut, jag ska skriva om det!

    Hihihi nej då det är inget dåligt område. Rönninge är bättre än Salem däremot. Det är bra att bo här och det var därför jag valde att flytta i från Södertälje. Jag ville inte att Alma ska gå på förskolan där och Södertälje är ju samma som Skärholmen, Bredäng, Vårby osv.

    Söderby är absolut bra, mycket nybyggda villor och lägenheter. Men även en del gamla förstås. Pendeltågen går här, från Rönninge och Tumba men däremot måste man ta bussen härifrån till någon tåg station.

  4. Jannica skriver:

    Här är vädret dåligt :/

Kommentera

