Ingen ork till en bra vecka..

Publicerat: oktober 5, 2011 i Eviga kampen om Kilona, Våran Dag.

Jag får nog räkna med ett + på vågen på fredag! Jag har ingen ork eller motivation till att sköta mig.

Men så får det bli. Jag försöker att orka med mina prommisar men det gör jag mest för att få egen stund utan barnen.

Ungarna var ju jämt sjuka i vintras och jag minns inte att jag tyckte de var så här jobbigt och då var ju Xander pytteliten! Fick ju knappt sova alls. Måste nog läsa bloggen och friska upp minnet.

kommentarer
  1. För mig lär det också bli ett plus, men jag kommer inte kunna väga mig något förrän jag kommer hem.. Eller ja, det blir ju nästa fredag som blir vägningsdag för mig eftersom jag kommer vara här hos mamma denna fredag :/

    Hoppas barnen blir piggare snart!

  2. Jannica skriver:

    Du klarar detta fint, med in energi så 🙂

  3. Emelie skriver:

    Förståeligt!!
    Eller gör du bara så att du hoppar över vägningen, kan ju vara skönt med ett break med… Kram

  4. annacondas skriver:

    Haha, jasså han gör inte det. 😀

    Med dom tidigar mornarna och krassliga barn förstår jag att du inte orkar!!!

    Säger som Emelie, ta en ”break vecka”!

Kommentera

