Kl 02.30 ! Du måste skämta!!

Publicerat: oktober 5, 2011 i Morgon Bön

Här fick eller var Tokmamman tvungen att vakna 02.30! Xander var ledsen och det gick inte att få honom att somna om. Det kan ha mycket med att göra att stora syster grät och hostade. Efter att ha bökat med ungarna 1 h steg jag
Upp.

20111005-035645.jpg
Barnen ser på byggare Bob

Jag ska ge mig ut så fort L vaknar. Jag behöver få komma hemifrån utan mina små om jag ska orka med denna dag! Egentligen så tycker jag inte man ska träna när man har halsont men idag skiter jag i de!

kommentarer
  1. Det är skönt med en promenad SJÄLV. Det är lite vardagslyx att plötsligt bara ha sig själv och göra något som man mår bra av 🙂
    Kram

  2. Sofia skriver:

    Hoppas dagen blir bra!

  3. malin skriver:

    Du får ta en lugn promenad. Jag ska ta det lite lugnt på min i dag, har inte ont i halsen men hostar och känner mig lite…sådär du vet =)

    Men oj vad tidigt, somnade du om något?

    Tack!! Jag köpte de i Turkiet för 70 spänn =) ångrar att jag inte köpte de med långa ben också och även de som fanns i blått. Men men.

  4. annacondas skriver:

    OJOJOJ det ar tidigt!!!

    Jasså, lampor…Då är det väl belyst hemma hos dig då altså? ;D

  5. Jannica skriver:

    Promenad räknas ju inte till sååååån träning, det är ju okej när man har ont, tkr jag iallafall :):) Fy fan för o gå upp 02.30 då har jag nyss lagt mig typ haha

Kommentera

