Kallat hem förstärkning!

Publicerat: oktober 6, 2011 i Våran Dag.

Barnen har det jätte jobbigt.

Flisan hostar så hon nästan kräks och hög feber. Att ta medicin är ingen höjdare.. Just nu är hon hög på Alvedon 🙂 så det är en piggare fröken som ser Pippi.

Xander har börja rossla igen och ta inhalationerna är inte poppis!! Hostar och feber.

Ungarna behöver otroligt mycket närhet och omvårdnad just nu och blir otroligt ledsna när jag måste springa till den andra så jag har bett L komma hem. Bättre att vi är två stycken.

Hoppas detta går över snabbt!
Vad gör ni idag?

kommentarer
  1. Hoppas dina små kryar på sig snart!
    Här hemma har jag röjt undan efter Tores vanliga ”morgon-storm”. Så nu sitter jag bara ner och väntar på en vän som ska komma förbi på en kopp kaffe.

  2. Jannica skriver:

    Åh, har han astma? Vilken tur din gubbe kunde komma hem. Hoppas de piggnar till!

  3. miranda skriver:

    gud vad jobbigt..
    hoppas dom blir bättre!
    riktigt snygg blogg har du!
    någonsin tänkt att tjäna pengar på den eller?:D
    läs mitt inlägg och få extra pengar i plånan 😉
    kramkram /miro!

  4. Tur att L kunde komma hem, vad skönt för dig 🙂 Här är det lugna gatan idag, vi ser mest tv och film.

  5. malin skriver:

    Usch hoppas det har lugnat ned sig lite och att ni får sova i natt.

  6. annacondas skriver:

    Jag är också en aning pedant!! Mår bäst när det är rent och snyggt runtomkring mig!

    Joda, fler bilder kommer lite eftersom… 🙂

    Trevlig helg fina!

Kommentera

