Status på familjen..

Publicerat: oktober 10, 2011 i Alexander 1-1½ år, Felicia 2år, Våran Dag.

God dag!
Tog en liten blogg paus igår. Vi satte all energi på barnen, hemmet, hundarna och vi vuxna sov i omgångar.

Så här är läget med oss just nu:

Felicia- gumman är på bättringsvägar. Lite hosta men börjar klättra på väggarna. Eventuellt dagis på onsdag. Gumman saknar sina kompisar och fröknar 🙂

Alexander- lilleman har det väldigt tufft just nu! Hostar som en galning och har de jätte jobbigt med andningen. Han vaknar 1gång/h på nätterna pga hostan och är jätte ledsen. En bebis som inte sover bra på natten blir en väldigt trött och grinig pojke på dagarna.

Jag har pratat med liljeholmens barnmottagning och vi har nu börja inhalera med en maskin som trycker ner medicinen i lungorna. Inge roligt alls enligt Xander! Hoppas detta hjälper.

Tokmamman själv då? – jag mår som en rumpa ( Lika så L men han är på jobbet) och jag vet inte om de är pga att jag inte får sova nått. Sliten, trött, hostig är jag ialf.

kommentarer
  1. Jannica skriver:

    Hoppas ni snart blir friska 🙂

  2. Usch, ni har det verkligen inte lätt.. Hoppas att Alexander piggnar på sig snart han också, och även du och L!

  3. malin skriver:

    Gissar på att sömnbristen gör att det tar längre tid att bli bättre. I dag somnade Alma 18.30 så får se till att lägga mig hyfsat i tid i dag då det lär bli en tidig morgon =)

  4. Uscha då … hoppas att ni alla snart kryar på er!
    Kramar ❤

Kommentera

