En hostig morgon..

Publicerat: oktober 11, 2011 i Morgon Bön

God morgon!
Hostandet fortsätter. I natt har de varit hemskt + att jag har haft så grymt ont i halsen. Jag trodde jag var på bättringsvägar men icke.

Jag längtar så efter mina morgonrundor. Bli riktigt svettig och lyssna på bra musik men det blir nog vila resten av veckan.

Nää att vara sjuk är ingen höjdare!

Idag blir det som dom senaste dagarna. Inte mycket.
Vad ska ni hitta på?

Urs vilket Depp inlägg men livet känns lite grått just nu.

kommentarer
  1. Stackare! Hoppas att du snart kryar å dig.
    Idag hade vi planerat en tur till torpet och måla lite …. hoppas att Edvin inte kommer at tjura över att vi faktiskt ska GÅ dit 😉
    Kram

  2. Edvin är en väldigt bekväm kille trots att han alltid har myror i brallan. Detta med att promenera eller cykla är inte alls roligt enligt han 😉

  3. Jannica skriver:

    Hoppas ni blir pigga snart. Kurera er med glass 🙂 Jag ska tvätta, bläää

  4. mamzter skriver:

    Inte kul att vara sjuk! Krya på dig!

Kommentera

