Detox – mini variant!

Publicerat: oktober 12, 2011 i Eviga kampen om Kilona

20111012-081730.jpg
Min morgon drink: varmt citronvatten och linfröshot

Nu blir det att rensa ur systemet lite. Efter allt skit jag har ätit under förra veckan så behövs det.

Jag kör en mini detox som består av mina morgon drinkar (vilket smakar apa!!), mindre kaffe.

(Jag dricker minst 8 koppar/dagen!! Så nu är jag nere på 4st. Mitt mål är att dricka 2st)

Sen blir det att undvika alla E ämnen. Bara äta naturliga råvaror. Morötter, rödbetor, tomater mm

Jag äter hyffsat bra idag så jag kör ingen detox diet utan lägger in en massa bra frukter, grönsaker & rotfrukter som är fyllda med en massa bra saker!

Å sen vatten! Slarvat med vatten den senaste tiden men nu blir det minst 1,5 L/dagen.

kommentarer
  1. moster the one and only skriver:

    jag tror att du får abstinens besvär = huvudvärk (migrän) pga mindre kaffe…

  2. Bra där! Här hemma är vi faktiskt ganska duktig på att äta naturliga råvaror. Men däremellan slinker det mer en massa gotta också 😉

    Det gick bra hos tandläkaren. Rena fina tänder. Och Edvin gapade stort!! Mammas stora kille 🙂

    Kram

  3. Anna skriver:

    Moster: jag vet. Jag minskar lite i taget så kroppen inte får en chock!

  4. Det där är något som jag också skulle behöva tror jag.. Måste nog inhandla lite detoxstuffs när jag får pengar 😛

Kommentera

