Vikten den 14/10-2011

Publicerat: oktober 14, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Efter 2 veckor av hostande, dålig kost och nada motion visar vågen +0,8kg och det är helt ok.

Mina matvanor har varit kaos. På två veckor har jag haft Max 3 bra matdagar. Jag vägde mig i söndags och då visade den hela + 2,1kg! Så lite bättre blev det ialf 🙂

Jag hoppas att jag får ordning på maten även fast jag är sjuk och den här hostan får jag nog dras med ett tag.

Jag saknar verkligen mina tidiga rundor men de kommer att dröja 😦

Nix nu väntar morgonens göra!
Önskar er alla en trevlig helg!!

kommentarer
  1. Emelie skriver:

    Det är bara vätska du samlat på dig, försvinner på ett kick sen när du kommer igång. Men tills dess- ta det lugnt. Kram och krya på dig!!!

  2. Sofia skriver:

    Du kommer igen, vänta ut att kroppen blir frisk bara 🙂

  3. Ta det lugnt och bli frisk, sen kan du köra igång igen med nya friska tag 🙂

  4. Inte roligt alls.. Jonah välte ju min våg så den började visa att både jag och han väger mer än vad vi egentligen gör. Och den går inte till sig heller :S Så det är bara att gilla läget och låtsas att jag väger 2 kg mer än vad jag gör. Lär ju bli positivt överraskad om jag väger mig på en riktig våg istället då antar jag, haha.

  5. Sofia skriver:

    Mitt BMI ligger på 23,9 just nu!

  6. Sofia skriver:

    Hade tänkt gå ner till 58 kg när jag började vid 72 kg, men vet inte om jag är nöjd med det. Vägde 59 ett kort tag innan sommaren och då var jag inte nöjd! Beror helt på hur kroppen ter sig, magen är ju så sladdrig… Om du förstår hur jag menar..?

  7. Jannica skriver:

    du är så himla duktig ändå som har hand om barnen trost du är seg och sådant. Kämpa på 🙂

Kommentera

