Börjar inse värdet av mina promenader..

Publicerat: oktober 15, 2011 i Eviga kampen om Kilona

20111015-102204.jpg
Idag drog jag på mig mina träningskor för första gången på 2 veckor..

God morgon! Ja även om kl är 11 så har jag inte riktigt vaknat ännu.

Jag har rastat vovvarna nu på morgonen och det blev en otroligt lugn runda. Jag är helt slut! Det kommer nog att ta länge innan jag är frisk.

Känner mig deppig när jag inte orkar röra på mig. Livet känns Inge roligt just nu..

Vilken skillnad ändå. Aldrig någonsin hade jag trott att jag skulle bli deppig av att inte få träna!

Vad gör ni föresten idag?
Jag ska vila i soffan 5 min innan jag tar ett ryck här hemma.

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Idag har vi varit i trädgården på förmiddagen, nu lunch sen ska barnen få vila/se på film och i em blir det bad. Jag ska försöka få lite städat och hinna med en promenad i em 🙂

  2. malin skriver:

    Ja vi verkar båda två ha fått något som verkligen bitit sig fast, jag håller med dig om att det suger!! Saknar också promenaderna och att få träna. Jag har varit hos läkaren så det är virus jag har så då är det inte så mycket mer att göra än att vila ut det.

  3. Jannica skriver:

    Åh, hoppas du snart blir frisk!

Kommentera

