Eko i min garderob..

Publicerat: oktober 16, 2011 i Eviga kampen om Kilona, Våran Dag.

20111016-134220.jpg
Ensam hänger min svarta kofta som jag köpt för någon månad sen och min balklänning som trillar av mig men den får hänga kvar..

Så var rensningen klar och efter att ha haft en garderob som varit överfylld och knappt kunna stänga dörren så är det nu eko därinne!

Jag rensade även min låda men där har jag lite mera kvar. (bas linnen, huvtröjor mm)

Det blir att shoppa loss när jag är klar med min viktresa. Just nu har jag så jag klarar vardagen.

kommentarer
  1. Underbart att få rensa bort kläder som man krymt ur! Tänk så kul det kommer att bli att få shoppa ny garderob sen 🙂

  2. Haha, ser ungefär ut som min garderob.. Där finns det inte mycket.

  3. Sofia skriver:

    Härligt! Då har du nåt att se fram emot! Duktiga du!!

  4. annacondas skriver:

    Rensa garderob/byrå borde jag med göra men är rädd att där kommer bli FÖÖÖÖÖR tomt då. Haha!

    Ja, prova inte, då blir du fast! Fast å andra sidan behöver man ju inte vara snygg jämt! ;D

  5. Cissi skriver:

    Underbart att slänga och få köpa nytt! Speciellt när kläderna krymt i garderoben!

Kommentera

