Tomt på Ica maxi..

Publicerat: oktober 16, 2011 i Morgon Bön

20111016-101306.jpg
En glad skrutt springer och kikar på allt 🙂

God morgon!
Här har vi hunnit med massor nu på morgonen. Frukost, Handlat, tvättat, diskat mm

Nu ska vi vuxna dricka kaffe medan stora skrutten spelar Mario på Nintendo Wii och den lilla skrutten sover sin lur.

Senare ska vi rensa i våra lådor och garderober. Jag ska plocka bort allt som är för stort och antar att min garderob och lådor kommer vara rätt tomma.

Vad ska ni göra?
Nu kaffe och läsa lite bloggar.

kommentarer
  1. Skönt att få handla när det är folktomt!! 🙂

    svar: Edvin klättrade nästan ingenting. Han har aldrig klättrat högre än vad han klarar av, medan Tore klättrar där det går att klättra 😉

    Kram!

  2. Åh vad jag älskar att handla när det är lite folk på affären 🙂

    Sv: Men just ja! Det har jag helt glömt bort.. Ska se om jag lyckas fixa det idag, om jag byter om till något annat än mjukisar då haha 😛

  3. malin skriver:

    Hahah vart var alla människor?? Trodde det alltid var mycket folk där precis som i Skärholmen =)

Kommentera

