Aladdin – Ny favorit!

Publicerat: oktober 18, 2011 i Felicia 2år

20111018-175837.jpg
Äntligen en film som mamman i huset gillar!

Jag och Flisan myser här hemma. Gossen sover och L är ute med sina gamla kollegor.

Det har blivit så roligt att se film med Flisan. Jag sjunger med för fulla muggar 🙂

”än så är han ung och läcker”

Jag ska börja introducera fler Disney filmer men ska fundera lite på vilka.

Har ni några tips?
Lejonkungen vill jag vänta med pga att pappan dör. Barnvänliga klassiker helt enkelt!

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Vi ser på lejonkungen men spolar när pappan dör! Djungelboken gillar Gunnar 🙂 väntar på att Kerstin ska bli stor, då ska vi se skönheten och odjuret 🙂

  2. Jannica skriver:

    Prinsessan o grodan 😉

  3. Tarzan, Björnbröder, Mulan, Nalle Puh, Cars, Trassel, kanske vore något? Nu vet jag inte hur dom är våldsmässigt, då det är länge sen jag såg dom och har inte riktigt kikat igenom dom filmerna. Fast det kanske är mest dom äldre Disney-filmerna du är ute efter?

  4. Ja, och så Toy Story finns det ju.. 🙂

  5. Edvins favorit nu är Bilar och Micke och Molle. Den sistnämnda har har sett 100000 gånger tror jag. Och han bär runt på en gamal mjukdjursräv som såklart heter ”Micke” 😉

Kommentera

