Vikten den 21/10-2011

Publicerat: oktober 21, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Denna vecka blev det +0.3kg.
Det svider! Jag väntade mig ett plus pga mens, dragit ner på kaffe och min cocacola zero men ändå suger det!

Länge sedan jag blev besviken. Kanske för att de varit mycket plus den senaste tiden?

Jag har inte kommit i gång med mina prommisar. Trött och sliten är jag.

Urs vilket Depp inlägg. Aja så är livet.
Kram så länge.

lite senare..
Jag har precis klivit ur duschen och det var underbart!
Jag tog min vanliga runda och fick en ok tid även om det var isfläckar och jag inte varit ute på länge.

Höra senare och godmorgon på er!

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Kämpa på. Det vänder igen bara du kommer igång med rutinerna! Kram

  2. Det är ju aldrig roligt med +, men du ska se att du nästa vecka säkert får ett minus igen 🙂 Heja heja heja!

  3. Jannica skriver:

    3 gram är inte mkt. Sätt dig på toa o skit då är det borta 😛
    Om du ska ha mens så samlar kroppen på sig vätska. Nya tag! Detta klarar du galant!

  4. Nej det har jag inte.. Så jag har bitit i det hårda äpplet och gått efter nya siffrorna på vågen, men det känns ändå ok nu när jag gått ner igen haha.

  5. Ett litet plus idag … och kanske ett stort minus nästa vecka!
    Hur som så tycker jag att du är grymt duktig 🙂

Kommentera

