Årets första julmust och eventuellt ny bil

Publicerat: oktober 29, 2011 i Morgon Bön

20111029-053801.jpg
Igår drack jag årets första julmust å Gud så gott! Blir nog en hel del innan julen är här 🙂

God morgon!
Här blev det uppstigning innan kl 05! Lite väl tidigt på en lördag för mig.

Vi har en ny bil på G och vi måste bestämma oss idag. Fått ok av banken men det blir en högre månadskostnad. Bilen är rymligare och bekvämare säten. Våran Kia har så sjukt hårda säten så jag måste ha en kudde under rumpan när vi åker långt!

Sen skulle jag vela åka till Ikea men vet inte om min älskade gillar mina planer 🙂 förstår inte hur man inte vill åka till Ikea!

Vad ska ni hitta på idag?

kommentarer
  1. moster the one and only skriver:

    vi har en plan (det är inte flyg) du kommer att höra det senare 😀

  2. Åh ikea vill jag också åka till! Men en resa med hotellövernattning i sundsvall håller på att planeras … så då kan jag gå på ikea heeeela dagen om jag vill 😉

    Jag vet inte. Men tror att det finns lite ströjobb att få hela tiden. Och så har jag en liten plan i bakfickan 😉

    Kram!

  3. annacondas skriver:

    Haha det förstår inte jag heller! ;D

    Hoppas du får med han ändå till slut.

    Kan hålla med om att Kia har lite hårda säten, iaf bak. Vi har en Ceed.
    Vad blir det för ny en då? 🙂

  4. Sofia skriver:

    Typiskt män det där att inte vilja åka till Ikea eller?? Samma här hemma 😦

  5. Julmust är så sjukt gott, näääästan godare än cola 😉

Kommentera

