Ikea med Jill och barnen!

Publicerat: oktober 30, 2011 i Våran Dag.

Det blev Ikea besök igår. L var iväg och köpte bilen så jag och Jill träffades på Ikea. Vilket jobb det var! Att vara själv med båda barnen när det är löningshelg. L kom dit när han var klar med alla papper och hjälpte mig och Jill med dom stora barnen och lite bärhjälp 🙂

Det blev skoskåp, gardiner, tavellist mm (bild kommer)

20111030-103710.jpg
Att utfodra 2st 3åringar, 2st 1åringar och 2st mammor var inte de lättaste! 🙂

Mer info om våran nya bil kommer!
Önskar er alla en toppen söndag! Å glöm inte att ändra klockan!

kommentarer
  1. Jo, jag har kisskydd i sängen.. Men när han skulle sova så ändrade han sig och ville ha blöja ändå 🙂

  2. Jag vill också på ikea …. igen! För hur det än blir så kommer man ju på massor som man SKULLE ha köpt när man är på väg hem 😉
    Kram

  3. Jannica skriver:

    Va kul med en tripp till ikea 🙂

  4. Ja, ni är ju några fler än vad jag och Jonah är hehe.. Så jag förstår att ni behöver/vill ha en ny och större soffa 🙂

Kommentera

