Missat samtal från dagis!

Publicerat: november 3, 2011 i Felicia 2år

Jag såg min telefon lysa upp så jag går och kikar och ser att dagis har ringt!

Det måste nog vara det värsta missade samtal jag haft!

Ringer tillbaka och frågar vad som har hänt. Fröken J säger att allt är ok men hon och flisan har haft en konflikt och idag ska Mommo hämta flisan så J ville berätta direkt till mig.

Det är väldigt ovanligt att flisan inte lyssnar på sina fröknar och när hon inte fick som ville så vägrade hon klä av sig när dom kom in. Flisan hade somnat på en sekund så troligen var hon trött. (brukar vara så hemma om hon är trött)

Jätte bra att J ringde och berättade men efter att jag sett Kalla Fakta igår så fick jag lite extra panik. Såg ni de??

kommentarer
  1. malin skriver:

    Ja det såg jag lite av, jag tror det är olika hur det är på olika förskolor. Jag jobbar själv på förskola och där är det väldigt mycket koll osv men såklart tänker man en del när det är dags att sätta in sitt egna barn på förskolan.

  2. Superbra att dom ringde och sa det, eftersom mormor skulle hämta henne 🙂 Jag har inte sett Kalla fakta än, men ska se det sen ikväll när jag kommer hem.

    Sv: Japp, barnfri helg.. Ska bli skönt 🙂

Kommentera

