+1 grader ute *brrr*

Publicerat: november 9, 2011 i Morgon Bön

20111109-073533.jpg
Nu är Xander (nästan) klar för kylan..

God morgon!
I natt har jag sovit mellan 18.15 – 06.15!! (vaknat endast 2gånger)
Trots mycket sömn är jag inte alls pigg..

Igår kom hm paketet jag väntat på. Nu har Xander en fleec dress, scarf och vantar (som ej är med på bilden. F lekte med dom så jag måste leta efter dom) nu saknar barnen mössor och skor.

Just nu är de + 1 ute så det börjar bli lite panik.
Är ni klara med kläder inför vintern?

kommentarer
  1. Vi är klara sedan ett tag tillbaka med alla vinterkläder bortsett från att jag ska komplettera med lite fler vantar. Men de har fått ett par riktigt varma var än så länge så kommer kylan så klarar de sig🙂

  2. Cissi skriver:

    Vi är klara sen några veckor tillbaka.. Men nu verkar hon ha växt ur hälften av ”den vanliga” garderoben.. så kommer nog bli en del shopping till innan vi överlever vintern!😉

  3. Jag är nästan färdig. Vantar till Tore kvar …. men det tänkte jag handla här på byn🙂
    Kram

Kommentera

