Detox socker – Nu kommer helgen….

Publicerat: november 11, 2011 i Eviga kampen om Kilona

God morgon!
Jag har sovit 11h i natt igen och är as trött. Förstår inte varför jag är så trött!!

Nu kommer helgen och det kommer att bli tufft. Tur att jag har världens bästa sambo som oxå ska avstå allt gott.

Fick tipset av Sara (våra pappor är kompisar) att dricka kaffe och det hjälper verkligen! Tack för tipset!
Så de blir väldigt mycket kaffe nu så hoppas Min mage klarar det!

Det blev ingen morgonrunda så efter dagis blir det en pw. Hoppas bara lillen vill ta sig en lur.

Massa svammel.
Önskar er alla en trevlig helg!

kommentarer
  1. moster the one and only skriver:

    Trött, kan det vara järn brist pga du har bantat och krom brist ? CITAT” fakta om mineralen KROM: förekommer i kroppen endast i GTF form (glugostoleransfaktor). Krom utsöndras i högre koncentrationer när man motionerar,stressar,elr äter sötsaker.Tillgång:från födoämnen:öljäst, fisk, hela sädeskorn, majsolja, svartpeppar” SLUT CITAT.

  2. Sofia skriver:

    Ja mivi total hjälper mot tröttheten! Nu har jag blivit bättre och slarvar lite med att ta den som ja ska och det brukar märkas efter några dagar!!

  3. Äter du så mycket socker att det blir så himla jobbigt? Jag undviker massa socker i veckorna och på helgen unnar jag mig lite godis eller så🙂 Funkar bra tycker jag. Skulle nog inte kunna sluta helt, tror inte jag vill det heller för ibland så måste man få unna sig nåt gott också i livet🙂 Men i lagom mängd såklart och inte till vardags!

    Lycka till, hoppas det går bra för dig🙂

Kommentera

